25 Nisan 2008 Cuma

En sevgiliye ithafen. ( Dua dostluğu )

Hayatım, canım, canan’ım, kıymetli efendim sana layık olmaktan o kadar uzağım ki!

Bir görsem yüzünü , dokunabilsem eteğine , ruhunun güzellikleriyle hemhal olabilsem.

Senin beni sevdiğin kadar bende seni sevebilsem

Sesinde sessizliğimi eritsem

Sessizliğinde ruhumu eğitsem

Nefsimi ayaklarına sersem

Tüm sersemliğimle yolunda sürünsem

Bilmem ki sana ualşabilir miyim?

Bilmem ki senin kadar sevebilir miyim?

Nur cemalinle aydınlatsan dünyamı,

Sımsıkı sarılsan bana,

Kavrasan tüm benliğimi,

Aşkınla ısıtsan üşüyen yüreğimi,

Ulaştırsan beni RABB’E.

Sevgine muhtacım efendim.

Muhammed Yasin Osmanoğlu


25 nisan 2008 / İstanbul
( Dua dostluğu )

1 yorum:

miray dedi ki...

sen ki yeri gögü yaratan sen ki en merhametlı boylesıne guzelllıklerı vermışsın bıze ben nasıl sana sukretmem senden tek dılegım benı yanına al ne olur ne olu benı bırakma ne olur senı cok sevıyorum alemlerın rabbısın sen herseyım sana feda olsun