8 Aralık 2007 Cumartesi

Dostuma

Bir dost var biliyorum.Bunu bilmek beni mutluluğa yaklaştırıyor ve biliyorum ki bu dostluk yalnız Allah rızası için olduğu sürece bizi Rabbede yakınlaştıracak.Düşünüyorum düşmeyi ama korkmuyorum, dostuma güveniyorum.Dostumdaki güvende en güvenliden bir parça görüyorum.

Biliyorum ey dost desem o bana koşacak ve ben onu şeklen bıraksamda o beni bırakmayacak.Çünkü biz kalpten bağlandık ona, kalp bağımız kopmadığı sürece bu dostluk sonlanmayacak.

Rabbim bizi kendi dostluğuna yakınlaştıracak dostlar ile dost eylesin.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

dost!
anlamı öyle büyük ki anladığımdan daha derin.Yureğime benden gizli girip her halimi bilen.
gönlümdeki sıkıntıyı benden önce benim için yaşayan.gece güneşim, gündüz yıldızım olan
Hasretken özlerken en sevdiğim sızım...
gözyaşımı muhabbetiyle silen.umut veren
yaptığını nasıl yaparsa yapsın Hakk'ın rızasını muhakkak gözeten.
ve en önemlisi ve belkide özü;Rabbımın sevgısıyle dolan ve o ıcındekı sevgıyı anlatarak paylaşmaya calışan umudum mutlulugum bu dostluk bıtmeyecek benım kalbımde rabbımın sevgısı ıle buyutecegım.ta ki sonsuzluga kadar.Rabbım daim etsın.