26 Kasım 2008 Çarşamba

Büyük bir sınavdayız.

Remziye

10.10.2008 - 16:41:16

Size birşey diyim mi. Ciddi anlamda aklımı kaybetme korkusu ve her ne yaşarsam yaşayayım beynimin ve yüreğimin arka planında bir burukluk ve istediğime kavuşamamanın verdiği o his ölümü resmen arzuluyor. Nasıl bir muammadır anlamış değilim. Yalnız çok acı. Daha çok küçük yaşlarda allhımı çok seviyorum. ben ne zaman denencem ona sevgimi nasıl göstercem bak hiç bişey geçemeyecek derken şimdi dua ederken aynı niyete ellerim açılmaz oluyo. Bu mahçupluk ölmek için yetmezmi. Kafan ruhun karışık daha ne yaşadığnı anlamadan. apansızın ölüm geldiğinde hazırlıksız yakalanıp yenik düşmenin azabı ise cabası öyle bi çıkmazdayımki ayrıca bu yıl iki yıl önce yada başka bişey değil. kendimi bildim bileli. ama şunu biliyorum. buda bi sınav bunu hissettiren bu savaşı içime verende rabbim.yapılacak n e var bilimyorum duadan başkada ne olabilirki. ediyorum ama üzgünüm ki artık sanki krizi gelen insanlara verilen morfinim( duam ) bile yetersiz kalıyomuş gibi.Ölüm için dua etmenin neresinde hayır var demeyin bence. İnsanların alay edebilecek kapasitede bi insan olmaktansa. yada ne bilim y aaa allah katında ve kendine kaldığında ruhun hala istedğine ulaşamadığı için ayrıca engelleyemediği dünyevi bi arzu için ne yazıkki bence ölüm daha hayırlıdır. ve umarım olur. Allah benim gibilere yardım etsin. dileklerini yaşatsında yalnız ve isyankar bırakmasın onları. İnanın insanın sadece bedeni değil ruhuda kanser oluyo. ve ben sancıları kesecek anlık ağrı kesicileri istemiyorum artık ne yazıkki.. :(

Kaynak: mucize.net

Hiç yorum yok: