26 Kasım 2008 Çarşamba

Umutsuzların umut kapısı olan Rabbim.

Hakan Kılıç

Allahım senden bir şey istemeye dilim varmıyor, biliyorum büyük günahkarım... Senin yolunda olmak sadece dilimde oldu,Ne ibadet ettim, nede yasaklarına uydum..Korkuyorum yarabbim son nefesimde böyle ölmekten korkuyorum..Dünyadaki her ızdıraba, Her kötülüğe başıma gelecek herşeye razıyım yeterki senin yolunda olmayı nasip et...Son nefesimde Yarabbim senin adını peygamber efendimizi zikir etmeyi nasip eyle...
Senki affedenlerin en yücesi..Umutsuzların umut kapısı son çaresi..
Beni hidayet lutfuna ulaştır...
Dualarımı kabul et Allahım.....

Kaynak: mucize.net

2 yorum:

Dua Günlüğü dedi ki...

Allah razı olsun. Güzel bir paylaşım

Unknown dedi ki...

Bana rabbim bu duayla hidayetin kapısını araladı içimi buraya size döktüm rabbim bu yolu nasip etti sizlerden Allah razı olsun...